esmaspäev, 22. oktoober 2012

Looduslik Spa


Minu arusaam Aafrikast oli varem selline: safarid, loomad, kuivad põllud, palju liiva, vähe vett. Tänaseks on mius tekkinud refleks: reede=ujumine. Reedel pärast tööd pakitakse asjad ja minnakse. Meil on see viga, et kärarikkas untsa-untsa kohad meile ei meeldi, aafriklastele aga meeldivad. Isegi hüperkallites lukshotellides käib iga õhtu tümpsupidu. Seetõttu oleme leidnud omale uue kodu Kipepeo rannakülas. See on mõnusalt kodust ainult tuktuki tee kaugusel, rahulik koht ja siiani kõige ilusam rand. Restoran-baaris mängitakse mõnusat retro-muusikat, mis seguneb küll aeg-ajalt kõrvalt rannakuururtitest tuleva india reggaetoniga. Võib öelda, et see on meie teine kodu.

Eile, kui Põhja-Norras oli esimene lumesadu, istusime meie ookeanis. Aru ei olnud saada, et see ookean on, sest vesi oli kehatemperatuurist mõned head kraadid soojem - seega, soojem kui vannivesi aeg-ajalt. Selleks, et vannis igav ei hakkaks, oli vesi soolaseks tehtud, lained laksuma pandud ja millimallikad ujuma pistetud. Siis sai seda mängu mängida, et uju millimallikate eest ära, muidu saad kõrvetada. Aru ma ei saa, mis siinsed millimallikad ei või sama sõbralikud olla nagu Eesti omad, keda võib kätte võtta ja pai teha. Siinsed on õelad - kõrvetavad selle peale!


2 kommentaari:

Dagmar89 ütles ...

Tere!

Loodan, et te väga ei pahanda ja et on aega vastata, aga mul oleks paar küsimust.
Lugesin teie blogi ja kuna tegelen pikemat aega Rootsi korteri otsimisega, aga siiani tulutult, et küsin kogenumatelt. Jutt käib siis just üürikorteritest.
Mind huvitaks kuidas teie korteri leidsite?
Ei taha tüli teha, aga tõesti juba lootusetu tunne tuleb peale. Küsija suu pihta ju ei lööda.

Lugupidamisega Dagmar.

Liisu ütles ...

Tere Dagmar! Rootsis korteri leidmine on küll keerukas. Mina otsisin www.blocket.se kaudu, kust pärast pikka otsimist sain vastuse, aga kuna mul ei olnud sel hetkel veel Rootsi isikukood, siis tekkisid probleemid. Lõpuks sain kinnisvaramaakleri kaudu, kuna mu töökoht andis tõendi, et mul on kiirendatud korras korterit vaja. Eks see kõik oleneb ka linnast. Kui soovite lisainfot või abi, siis minu meiliaadress on liis.parker@mail.ee ja vastan meeleldi küsimustele.