reede, 8. detsember 2006

La vita e bella

Varsti saab lennukijaamas üht suurimat eluarmastust käega katsuda jälle. Mu teine suurim armastus viib mu sinna. Teda saab ka käega katsuda :P
Need pisikesed Tallinna-lõbud: kõiki kullakesi näeb... ja loodetavasti mahuvad nad kõik ka graafikusse ära. Sest millegipärast on jumal nädalavahetused nii lühikeseks loonud.

A muidu on elu täitsa superluks! Kui jõuluvana oma penikoormasaapaid porilompi ära ei kaota ja ikkagi heade lasteni jõuab, siis on eriti mycket bra!
Mu vennaraasul on täitsa oma Aura saun - selle erinevusega, et seal laval ei laiuta pensiuneerid ega kilka 3-klassi tüdrukud, kes on klassiekskursioonil ujulasse. Vot nii superluks lausa!
Eelmisel nädalavahetusel sain vähemalt kolme inimest shokeerida faktiga, et mul on ainult niiiiiii natuke lõpueksamist puudu - aga ärge te sellegipoolest lootke, et siis teile tasuta piiritust ja näidisravimeid tooma hakkan. Oo ei! Mul läheb neid omalgi vaja!

Ja üldse! Milleks ma siis eelmisel aastal omale suusapüksid ostsin - porilombis surfamiseks või?!?! Miski on mäda siin Eesti riigis, ma ütlen!

Kommentaare ei ole: