teisipäev, 21. august 2007

Kiire on, muideks

Et kõik asjad kompaktselt kokku võtta, võib algatuseks mainida seda, et tundmatus kohas vettehüpped on veest välja tulles äärmiselt ülendavad. Kui sa oled aru saanud, et sa saadki päriselt hakkama. See käib selle suve kohta... ja loodetavasti ka kogu tulevase aasta kohta.
Igaljuhul olen ma põgusalt algust teinud juba turisti-eluga. Nimelt käisime eile Margiti ja Lillega nigu pariisi suvitajad kunagi suveniiripoode läbi kammimas. Päris turisit-mõõtu me vist siiski välja ei andnud, sest müüja-tädi pakkus meile ise allahindlust - ei pidanudki kauplema hakkama (mitte, et me oma eestlaslikus ujeduses seda üldse teinud oleks). Muidu oli kõik täitsa superluks, ainult et Sipsiku pood oli kinni! Kuidas nad võivad! Mina oleks kohe mitu-mitu sipsikut ära ostnud ja siis nemad on kinni!
Aga muidu on mul jube-vahvad sõbrad, kellest on kohe täitsa kahju lahkuda. Üldse on kurb kõik armsad siia maha jätta - aga kahjuks mul nii suurt pagasit ei ole, et kõiki kaasa võtta... Mis tuletab vaikselt meelde, et oleks viimane aeg minna ja vaadata, mitu asja mul kaasa vaja võtta on...

Kommentaare ei ole: