kolmapäev, 29. august 2007

Raindrops are falling on my head...

Hmmm... meil siin sajab iga 6htu, p2eval on palav, hiljem on vihmast ja m2rjast kylm... nii on enamik meist omale mingid k6had-nohud kylge hankind.
Vaikselt 6pime keelt, suhtleme k2te-jalgadega.
N2dalavahetusel k2isime ookeani 22res (mis ei olnud kyll v2ga ilus ookean), aga p2ris tore oli. Saime linnas grupiga kokku - olin taas nagu koolilaps, keda ema k2ek6rval aktusele viib. Grupp on tore, aga... ma olengi k6ige vanem! Ma ju pole siukse asjaga harjund!!! V2hemalt olen leidnud yhe belga tydruku, kes on 23 ja 22rmiselt tore. &ppis biomeditsiini - loomulikult peab tore olema! :P
Sai hulganisti salsat tantsitud kuni kella 4ni 66sel. Ajavahe annab nati tunda, sest kella kuuest on silmad plaksti lahti.
Jaaa! Ma n2gin muru peal sibamas yht p2ris iguaani! Laiskloomi maja trellide kyljes rippumas pole veel kohanud, aga kyll j6uab seda ka ;)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Pean minema tagasi salsatama või lootma et Sa õpetad kunagi :P

Liisu ütles ...

Hehheee, nujah, ma arvan et ma meeste osa ei oska 6petada :P Niiet marss tantsima!