esmaspäev, 23. juuli 2007

Eesti suvi

Paistab, et mulle kohati hakkab vaikselt kohale jõudma, et täna kuu aja pärast istun ma ilmselt paanikas kuskil Costa-Rica lennujaamas, võitlen liba-taksojuhtidega ja üritan õigeid inimesi üles leida, kes mind mu tulevase "pere" juurde viiks. Hispaania keele õppimiseni pole hästi nagu ikka veel jõudnud. See-eest peab vist hakkama tegema graafikut, et millal ma kellega kokku saan. Sest kõiki tahaks ju veel enne minekut näha - niiet pange varakult aeg kinni ;) teate ju küll, ravijärjekorrad on pikad :P

Igaljuhul olen ma vaikselt igast Eesti-tegevustega algust teinud.
Nägin üle hulga-hulga aja oma kallist Etut ja Kadrit ja veel igasugu toredaid inimesi, keda võiks sagedamini näha. Kergelt tuli jälle selline keskkooli tunne peale. Nagu istuks Etuga saksa keele tunnis ja soendakks üksteise käsi, sest teatavasti on meil mõlemal kogu soojus kätest otse südamesse läinud.

Margiti ja Lillega naistekat ei ole veel õnnestunud teha, aga peole vähemalt jõudsime. Ja jummala super-mutant oli! Kubises tuttavatest, nagu alati.

Aga et piduse peaga miskit kasulikku ka teha, jõudsime nädalavahetusel veel Paldiski poolsaart avastama. Ja kui ma sel suvel olen tõelist Eesti suve näinud, siis oli see just seal! Igast erivärvi lilled õitsesid ja lõhnasid nii, et oleks terve aasa ära nuusutanud. Ritsikad siristasid ja päike lõõmas - nii, et mõnel meist olid lausa valged sokid ja punased sukad jalas ;) Täitsa tööpäeva jagu kondasime ringi ja lõpuks olime nii näljased, et oleks kasvõi purksi pintslisse pistnud. Lõpuks saime ühe vene vanaema käest oma viimaste pennide eest pikkpoissi, pelmeene ja suppi. Ja oioi kui hea uni pärast kõike seda tuli!
Igastahes võiks selline tegevus retsidiivne olla :)

Kommentaare ei ole: