esmaspäev, 30. juuli 2007

Kontserdi-elamused

Paistab, et ma olen ikka üks parandamatu diskopepu. Nimelt meelitati mind räpikontserdile.. no mina siis lootsin, et ikkagi ju välismaa artist, et siis saab kärtsu ja mürtsu ja ilmatumasuurt lava näha.
Nujah, kui me laululavale jõudisme, siis oli seal täpselt sama suur lava püsti, nagu suvetuuride ajal ikka. A la kui Nexus või 2 quick start suviti ringi tiirutavad.
Soojenduseks oli 50-sendisele miski keskkoolitidrikute bänd, mis kõlas kahtlaselt Nexuse moodi. Tanstutüdrukud sebisid ka oma äranägemist järgi taustaks.
Siis oli A-rühm. Hip-hopi fänn pole ma kunagi olnud, aga pole hullu ka. Mõni lugu pani isegi jala tatsuma.
50-senti ise pidi vaeseke sinna väiksele lavale ka ära mahtuma. Ta muusika mind just väga ei seganud. Vaatasin hämmingus, kuidas kõik mu ümber hullusid ja kätt viskasid. Üritasin siis ise ka sellest monotoonsusest mingit rütmi leida - ei saa ju keset hulluvate inimeste massi seista nigu puunukk.
... nujah, mis te haigest inimesest ikka tahate... köha ja nohuga ei ole tõesti tore rokkida muusika saatel, mis sulle tegelikult eriti ei meeldi...
Igastahes meeldis mulle A-rühm vaat et rohkemgi, mis sest, et nad mööda laulsid.

P.S. ma tahtsin õnneloosist Sipsikut võita, aga sain hoopis vihiku - jumal tänatud, et mul oli kängurutaskuga pusa, kuhu see ilusti ära mahtus. Ja õhtu jooksul läks mul isegi seda vihikut vaja - nimelt sain üles kirjutada ühe armsa töökaaslase aadressi, et talle siis soojalt maalt palavaid tervitusi tulevikus saata :D

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Mul oli väga hea meel näha Sind mitme loo juures koos minuga "jalga tatsumas" 8)