kolmapäev, 25. juuli 2007

Mitteüldse sinine kolmapäev

Täna hommik on kuidagi hästi alanud :) Kaal näitab veel vähem, Kostariikast saadeti meie perekondade kohta infot ja musi sai ITK-sse tasuta kohale. Täna võib ju kohe loteriipiletit ostma joosta!
Mul on suisa kaks peret seal. Üks on kuni septembri keskpaigani - kui meil hispaania keele tunnid ja muu säärane toimub. Kui 17. septembril mu pärisprojekt algab, siis lähen ka pärispere juurde.
Mul on seal täiesti oma tuba :D ja lisaks nendele pärdikutele, kelle ma sealt endale toon, ja ämmelgatele ja kekodele, kes ilmselt nagunii mu tuba okupeerivad, on mul ka päris koer!
Mu isa on 63-aastane pensjunäär ja ema 53-aastane sotsiaaltöötaja. Õde oleks mul muidu ka, aga tema põrutab septembris Euroopasse õppima. Ja kuni jaanuarini on mu kompanjoniks veel üks välismaalane, Hilde.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

94jas on nüüd tudengite nimekirjas :)
PS: ega sa unustanud mu piraajat..