teisipäev, 18. september 2007

Järjekordne hüpe vette tundmatus kohas

... nii vöib ju kaela ära nikastada!
Tegelikult algab mul homme jälle uus elu. Pean minema oma päris-kasuperre, aga mulle on praegune poco loco perekond nii meeldima hakanud, et ei taha siit kuhugi minna. Aga kui peab, siis peab. Ega nemad mind ka taha ära anda, tegelt!

Muidu on nüüdseks köik kaas-vabatahtlikud mööda ilma laiali, osadel hakkas täna juba karm töö pihta. Mul on alles kolmapäeval siuke tutvustav päev. Uus pere, uus kodu, uus linn, uus tegevus (mida tänapäeval nimetatakse tööks)... Ja, mis köige kurvem, suhteliselt uus keel! Pean vist jätma hüvasti oma armastatud inglise keelega...

See-eest olen nädalavahetust nautind täie hooga. Käisin jälle Palmareses, suvilas. Nüüd tean, miukse puu otsast otsida banaane, miukse otsast papaiasid ja miukse otsst mangosid. Peale selle on mul veel üks perekonnatäis austajaid ja mind kutsuti kohvile, mille körvale tehti kohe päris ise meeeletult häid tortillasid juustuga. Sellele móeldes vöib maohaavad saada ;)



Tegelikult, päris nukker tunnistada, aga mul pole veel praktiliselt önnestunud uusi rante saada. Ja turisti pole praktiliselt yldse mängind. Ilusat randagi pole näind! Aga kavatsen seda kohe-kohe muuta! ülejärgmiseks nädalaks olen kutsutud Jacó randa - aga mitte nigu turist nagu köik teised seal - vaid lähme kambakesi külla :D Ja kui me oma suu kinni hoiame ja ennast kihku-kähku pruuniks küpsetame, siis ei jäta me turisti muljet ka, vaid oleme köik ticod ja ticad :D

6 kommentaari:

lill ütles ...

see jacò kyla on ju super-hyper ilus!!! me sinu ja minu emaga vaatasime ja imetlesime seda google earthis nii et v2he polnud! aga vaata, et sa siis pilti ka teed ;).

muideks, dario ytles t2na, et meil siin itaalias on vist palju soojem kui sinul seal (t2na on selline m6nus 30 kraadine leitsak) aga kahjuks mangode ja banaanidega on kehvasti..

cavour ütles ...

täna on meil selline 8 kraadine padu-seenevihma-torm...

aga mitte sellest ei tahtnud ma Liisule teatada, vaid hoopis sellest, et sain täna kirja San Franciscost - toredate õnnesoovidega kallilt sugulaselt.
Aitähh Liisuke!!!

Anonüümne ütles ...

Kas pole mitte cool, et peale Coast Rica võib Liis öelda, et elas mõnda aega ka San Franciscos.. ;)

Kairi Look ütles ...

meil on siin ka sihuke mõnus 16 kraadine tatistavate hollandlaste ilm.

ja liisumiisu, kas sa ikka KOOOOKE ka sööd? fuck the mangos! ;)

Yours truly ütles ...

tulin ja lugesin ja tahtsin ka midagi jube tarka ja lahedat öelda, aga no ei tule. mitte midagi peale selle, et tunnen sust meeletult puudust lihtsalt ei tule pähe hetkel. hästi suur-suur kalli sulle sinna kaugele.

Liisu ütles ...

Kairi, kullake, tead siin on lausa üks kohvik nimega "Queque mania"!!! Ehks siis koogimaania ;)