neljapäev, 27. september 2007

Toidulaua r66mud

Täna hommikul ärkan taas üles tundega, et miski pomm on mu kõhtu ära eksind. Nojah, mis sa tahad, kui iga päev kolm korda päevas sulle riisi ja ube serveeritakse!

Õnneks kauplesin täna hommikuks jogurti välja ja nüüd on ainult minu päralt terve suur totsik imehead maasikajogurtit. Ma pole vist kunagi varem oma jogurtit nii mõnuga nautinud nagu täna hommikul!

Ja lõunaks on mul... üllatus-üllatus: riis ubadega!

2 kommentaari:

lill ütles ...

kas t6esti hommikus88giks ka oad ja riis?

Anonüümne ütles ...

Sain ka l6puks su koordinaadid ja lugesin huviga, kuidas sul l2inud on. H2sti on l2inud.
See pommi tunne k6hus on igap2evane ka mulle. Aga mul on perega nii palju probleeme olnud, et pean vist yksi elama hakkama, ja see t2hendab, et ehk kaks korda p2evas 6nnestub syya seda, mis meeldib, ja nii palju, kui tahan.
See t2hendab muidugi ka seda, et saan osta k6ike neid rasvah6rgutisi, mida t2naval ohtralt leidub.

Ahto, sulle saan ehk dzhunglipilte teha, sest sinna ma homme suundun. Fotoka jaoks saab see muidugi katsumus olema.