reede, 14. september 2007

Oehhhh

Oioi kui kurb on iga päev netti tulla ja leida, et need kaks inimest, kes msn-s on, on ka away... ja seda just sellepärast, et Eestis on ju kell 4-5 öösel... Helistakski kellelegi, aga ega keegi selle üle ka väga róómustaks - kuuleksin vähemalt mónd tuttavat möminat :P

Muidu saab homme see jube hispaania keel otsa... Ma ei tea, kas asi on selles, et ma olen lihtsalt superhúper intelligent, vöi on asi öpetajas. Aga ma ikka kaldun selle esimese variandi poole, sest täna pluusi selga proovides ei mahtund mu pea selle sisse. Niiet ma pean ikka irmus tark olema, eksju?

Kuulge, tegelikult vaadake ette, et ma liiga öhku täis ei lähe siin - tänaval ka muudkui kommenteeritakse. Aga kuna ma kuulen ainult seda, millest ma aru saan, siis tähendab, et ma olen ilus, tark ja osav :D

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Baby, i'm one call away..
:) hakkad vasti haiglas tööle?

lill ütles ...

kas see hispaania keel oli liiga lihtne v6i hoopis 6petati halvasti?

mina kommenteerin su juttu nyyd juba itaaliast, olen j6udnud ujumas k2ia ja isegi paar v2rsket ranti juurde p2evitada ;)

Liisu ütles ...

hehh, tegelikult olen mina lihtsalt intelligentne, hehhee :)
ja öpetati halvasti, sest meie grupis oli 2 inglast. See peaks kóik ytlema (s.t. inglased ei ole just väga nobedad keeleöppes)