neljapäev, 17. juuni 2010

Ojochal/Playa Tortuga

Vahepeal käisin Eestis. S.t. eestlaste kommuunis Costa Rical. Nimelt on siin olemas eestlaste hotell. Olen ammu olnud uudishimulik, mida need eestlased siis seal teevad...
Võtsin Randalli kaasa ja selgus, et ta sai ainukeseks tico-ks või siis ütleme nii, ainsaks mitte-eestlaseks selles hotellis. Ekslesime Dominicalis ringi, kust meid peale korjati. Enne käisime suurte silmadega ringi ja otsisime eestlasi taga. Ega see väga raske ei saa ju olla - otsid valgeid inimesi, kes ei paista gringod. Ometigi lasin ma oma lühinägelikel silmadel Hotell Adelante valge kaubiku märkamata jätta. Sest teate, seal olid KÕIK autod valged ja kaubikud.

Adelante on väga armas koht. Soovitan soojalt. Ainult et minu jaoks, kes ma eestlaslikult väldin kõiki teisi eurooplasi sellel mandril - tahtes olla võimalikult tiquisias... ütleme nii et oli naljakas olla Eestis. Vaene Randall ei saanud ka sõnagi aru. Aga ma hoiatasin teda - ise ta kurtis, et ei ole mind kunagi kuulnud eesti keeles rääkimas. Säh sulle siis! :P

Sealne rand on paradiis! Mitte ühtegi inimhinge rannal, ainult üks vähekene suur madu kividel peesitamas. No ma ei või, kas temale siis ei ole räägitud, et keskpäeval ei tohi päikest võtta? Mis sest, et ma seda ise ka tegin ja nüüdseks olen ise madu-naine, kes nahka maha ajab, aga mina ju võin, ma olen meditsiini haridusega... Ja pealegi, muul ajal ju sajab ja ma ei saa tagasi tulla nii valgena nagu läksin - muidu arvavad veel, et käisin põhja poolusel jääkarudega diplomaatilisi sõprussuhteid loomas. Aga mina endiselt eelistan laisikuid... Ühel päeval ma veel adopteerin mõne oma aeda rippuma, ma ütlen!

Õhtuti sai hotellis chillida, võrkkiiges Kivirähku lugeda ning kes tahtis, sai ka pokkerit mängida ja hea tahtmise juures ka tantsida (sest me jõudsime valedel päevadel, reedeti pidavat seal üle küla peod olema). Toad olid armsad ja Randall pidi ennast hoolega vaos hoidma, et palmi lehe sisse keeratud kaera-seepi mitte nahka pista. Menüüd olid samuti palmi lehte keeratud ja igal pool oli väikest kunstikätt tunda. Ehk siis, tõesti, 10 punkti Estonia!

Kommentaare ei ole: