esmaspäev, 17. oktoober 2011

Kleidid vol 2

Müsteerium on lahendatud - Karlstadi linnas siiski ON ilusaid kingi ja ilusaid kleite-seelikuid. Poes. Võibolla ka inimeste kappides, kuid kindlasti mitte neiude seljas. Tänavapildis prevaleerivad siiski lohvakad joped ja tossud.
Poest mantlit otsides läksin nii mönestki kleidist mööda, mis hiljem kripeldama jäid. Aga ma ju otsisin mantlit - ei saanud hakata kleidi-ralliga pihta. Pealegi, kui siin kleite nagunii ei kanta, siis pole ju kiiret! Ma jöuan ükshaaval kôik need ilusad kleidid oma kappi osta - erinevus on aga see, et vahel viin ma kleidid tänavale jalutama ka. Ausöna!

5 kommentaari:

Kärt ütles ...

Olen nöus, et siinmail on tunduvalt rohkem tossusid naistel jalas, kui näiteks körgeid kontsi. Aga vot nende kleitide mittekandmise osas ei ole ma vist päris nöus. Minu arvates kantakse kleite ja seelikuid küll. Aga samas ei ole ma ka kursis, kui palju rohkem seda Eestimaal tehakse, nii et äkki ei peaks söna sellel teemal vötma... :)

Liisu ütles ...

Vöibolla oleneb see ka, kus kohas siinmail :)

Liisu ütles ...

s.t. Karlstad on suhteliselt väike linnake ja ka kohalikud on selles osas minuga päri

Kärt ütles ...

Mina elan ja tegutsen Stockholmis ning siin nagu seelikuid jätkuks. Täna koju minnes uurin linnapilti :))

Liisu ütles ...

Aitäh :) Tegelikult Göteborgis oli ka täitsa OK, nii nagu Eestiski. Muidugi, praegune aastaaeg ei soosi just naiselikkust selles möttes... Aga ma täiesti usun, et Stockholmis riietutakse paremini. Pean lihtsalt leppima tösiasjaga, et tulin väikelinna...