pühapäev, 15. oktoober 2006

Kes see meil arstiks saada tahtis?

Nüüdseks on minu aju korralikult loputatud ja nöörile kuivama ka pandud. Tubli, haiglate liit!
Ühesõnaga saime reedel teada, et residendi palk sõltub sellest, kas sa oled mees ja lähed nõuad oma tasu välja või mitte - aga vabandage väga, ma tahaks siiski naine edasi olla, kas mina siis ei saagi palka või? Ja üldse, mina ei taha mitte ühtegi haiglasse väikseks mutriks minna... Nagunii kõik haiglad nii lagunenud, et mutriga ei tee midagi suurt ära.
Igaljuhul on mul dilemmat kui palju nüüd - kus mis praktikat teha, kuhu minna mutriks, kuhu kruviks... aga samas on mul veel viimane võimalus kool pooleli jätta, poole aasta pärast enam ei õnnestu... Muidugi, siis on alati võimalus minna paberitega koristajaks väiksest peale olen ju unistanud "toimetaja" ametist (loe: inimene, kes käib ja muudkui toimetab, ehk siis tänapäeva mõistes koristaja vist). Aga paistab, et lapsepõlveunistused siiski ei täitu - mu armas vanem venna tahtis ju ka automisse, mu meelest ei ole pank küll väga automi moodi; Minu nukkumi plaan on ka läbi kukkumas, kui just haiglamaja nukumaja pähe ei võta (sest kaudselt on ju arstitädi see, kes selle "nukumaja" "nukkudega" mängib)
Minu meelest peaks ikka need automid ja nukkumid ära tegema...

Kommentaare ei ole: