esmaspäev, 2. oktoober 2006

No eks ta ole

Ossa... homme on meil juba viimane päev programmi!!!! Appiiiii!!!
a ma tegin täna pätti... mul on nüüdsest uus külmrelv nimega "Oski's Pediatrics", 2400lk, kaal: suur. Ei tea, kuidas ma selle pommi lennukisse smuugeldan.
My precioussss.... mu uus piibel :D
Ma ju ei saa jätta tarkust poodi, kui ta on kuskil 75% allahinnatud ja maksab sama palju kui mingi nirune Medicina lastehaigused, kus pole ühtki tarka sõna Oskiga võrreldes...
Aga peale selle:
*tegime täna jälle ettekandeid - peale mida üle terve Stockholmi kõlas 4 suust "wohooooo!!!"
*saime targaks vaktsiinide alal - ehk tõdesime fakti, et lootust pole
*inspireerusime HIV+ lastelaagrite tegemisest
*shopahoolitsesime raamatupoodides (kes tuleb Stockholmi garderoobi uuendama, kes raamaturiiulit - nüüd on kõigil jama, et kuhu need raamatud küll panna)
*nostalgitsesime
*pisaraid veel ei valanud, aga homme-ülehomme tuleb ka see osa. Ega ta tulemata jää.
*olime niisama toredad ja targad ja ilusad

2 kommentaari:

Kairi Look ütles ...

ouuu! ma arvan et ma hakkan ka su külmrelva kasutama kui sa lubad! :)

ma igatsen sind nii väga et tunnen praegu siin kohvikus istudes peaaegu et toomingalõhna.

Liisu ütles ...

uiiii, kuule toominga-ajaks pean ma ju ikka A'damisse jõudma et kontrollida kas seal ka nii hästi õitsevad kui siin!