laupäev, 9. juuni 2007

All is well that ends well

Kui ma oleksin üleeile oma julguse ja kurbuse kokku võtnud, oleks siin seisnud üks pikk kiruv kiri sellest, kuivõrd paganama raske eksami nad meile korraldasid! Tõsiselt oli see meie meelest kaugel üldarsti võimekohasest eksamist. Niisiis olin ma täiesti kindel, et tuleb üks "D" või "E" ära, muud siin küll loota ei ole. 50 küsimusega 200st tegin bingolotot. (ja teate, lotovõitja kätt mul pole, sest mul oligi 49 vale vastust)
Õnneks läks aga kõigil halvasti :D Ja seetõttu olid hinded päris head ja mina sain hoopistükkis "B"
Ütleme nii, et kui ma arstiteaduskonna sissesaamise pingeskaalas olin 36. kohal, siis jätkasin traditsiooni ja olin oma punktiarvult ka nüüd 36. kohal :) Niiet võib öelda, et suvi on alanud!!!

2 kommentaari:

Yours truly ütles ...

Oo kullake, lahe :D palju-palju õnne! loodetavasti saab sulle varsti ka näost näkku õnne soovida (loe: kas kokku saame millaski)?

Anonüümne ütles ...

kallis! palju 6nne!!!!!!

jee jee!

Hull 6un! palju kooke! ja vana tallinna j22tist! kohe varsti rokime! mmmmuah! :D

spunk