pühapäev, 3. juuni 2007

Õppimise rõõmud

Olen avastanud, et mõnes mõttes on see õppimine ikka üks äärmiselt hea meelelahutus. Nimelt üllatab sind iga natukese aja tagant mõni pisiasi ja lisaks sellele tuleb iga ainega meelde mõni seik ajast, kui "rohi oli rohelisem ja taevas sinisem." Justkui õpiks ajalugu :D
Ja see inimaju on ikka ka hämmastav! Enamasti tundub, et kõik on kuidagi loogilisem kui ennevanasti tundus. Samas on mõni asi jälle selline, et sa tead, et 3 aastat tagasi oskasid sa seda teemat unepealt... Patogeneesid, etioloogiad ja tekkemehhanismid polnud mingi probleem, igast morfoloogiatest rääkimata. Nüüd vaatad hämmingus, et kas tõesti sellised asjad olid ka... Igast retinopaatiate staadiumid ja maakulite generatsioonid olid ju käkitegu!
Teine asi... ma vaatan, et ma pidin kunagi ikka pagana tark olema. Oma väikse valge käega olen igasugu tarkusi kokku kritseldand, niiet ise ka imestan! Isegi Shentoni joon, millest kogu kursus polnud kuulnudki (ja mina kaasa arvatud, nagu ma kaljukindlalt raiusin), oli täiesti olemas!
...ja eriti tore oleks, kui need tarkused kõik mulle eksamil ka meeles oleksid... muidu vaata nagu iina keelt!


P.S. Hehhheee, mida ma oleksin 9.klassis sellest kõigest arvanud, mil minu meelest oli täielik diskrimineerimine see, et pidime lõpueksamiks 40 topicut selgeks õppima (a la My hobbies, My family ja My friend). Täielik õudukas oli see ju! ;)

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

tean üht (nime avaldamata) kes arvas koolis, et integraal on renessansi ajastust elegantne piinariist ning Co-Siinuseid tal kindlasti elus vaja ei lähe …

… tuleb välja, et elu ongi sinusoidne tsükkel, mille posit/negatiivsus piirkonna suuruse arvutamine vajab integraali tundmist :P

Liisu ütles ...

No pole hullu, ma tean üht tüdrukut, kes käis terve keskkooli aja bioloogia olümpiaadidele ja lubas 12.klassis endale, et bioloogia riigieksamit ta küll ei tee ja hoidku jumal selle eest, et ta midagi bioloogiaga kaudeltki seotud ala õppima läheks!

cavour ütles ...

mnjaa, ma poleks ka keskas arvand et ahtoga ekspressi sattun :D

tegelt tore on teid lugeda muu värgi vahepeal! annab jõudu, et nädala pärast on kõik läbi.
ja Liisul ju juba üleomme. Jõudu Sulle!!!!

Pretty Young Thing ütles ...

Tsau Liis!

Näen, et sa ka oled õppimislainetel... Jõudu igatahes ja ma olen kindel, et sul läheb väga hästi!! :))

PS mul kohviga sama teema, et päeval ei funkka ja öötundide saabudes hakkab kohe eriti efektiivselt toimima..

Liisu ütles ...

uiii :D
vaat, kes siia ära eksind on :)
ästiästiästi palju jõudu sulle, mõttekaaslane ;)

(mul tegelikult oli eksam täna ära ja see oli täielik killer...)