esmaspäev, 18. juuni 2007

Ma leidsin Eestist Ruanda!

Vuhuuuu! Ma olen nüüd ära nummerdatud :D ja kui tahan, saan varsti asju tembeldada ilusa ümmarguse templiga, millele on kirjutatud minu nimi ja ütleb: arst

Ja muidu on ka elu lausa supöörb! Sain oma armsa Lille kätte ja nüüd võib taas minna piduchillgrill lainele - sest meie saame ju nädala sees ka teha kõike, mis hing ihaldab :D oi, kuidas ma armastan seda vabainimese elu! Ja pealegi on meie peakokk nüüd ka Eestis - ja daamid saavad taas veini nautides vaadata, kuidas mehed neile kokkavad.

Eile tehes tsikituuri Viru keskuses, tõdesin, et igal teisel seelikul oleks potentsiaali saada minu omaks, kui ainult pangakaardi krediit oleks lõpmatu. Seelikumaailmale pani punkti, uskuge või mitte, Tallinna Kaubamaja Toidumaailm, kus la piccola Liis hullus täiega ja põrkus rõõmust üles-alla nagu põrkepall. Bananabeer, bananabeer :D Mõelda vaid - ma ei peagi minema Ruandasse bananabeeriga kubuzima buacutama! ...kuigi, kui nüüd aus olla, siis mu kalli ruanda sõbra seltsis oleks mitu korda parem klaase kõlistades "kubuzima bwacu" öelda - tema oskaks vähemalt vastata ega vaataks mind kui hiina keele algajat! (ja üldsegist, see polnd üldse see, belgias tehtud oopis... aga jube hea ja magus ja banaanimaitsega - see peaks kõik ütlema... mina, kes ma õlut ei joo, eksole)

Elu lihtsalt ON ilus :D

Kommentaare ei ole: