neljapäev, 28. juuni 2007

Lubage esitleda - dr.Parker

Miskid päevad tagasi vandusin nigu maa must - mille tulemusel on mul nüüd päris mitu tähtsat paberit, mis lubavad mul inimeste kallale minna.
6 aastat ponnistusi ja pidevaid "ma ei saa peole tulla, ma pean õppima" on nüüd läbi. Varsti hakkab uus eera: "ma ei saa peole tulla, ma olen valves." Seniks aga, kui toimub aeglane üleminek, tuleb aga võimalusi kasutada - jumal teab, millal jälle saab? Tegelikult oli selle 6 aasta kõige suurem katsumus lõpuaktuse ajal - nimelt, et nende hirmkitsaste ridade vahelt ilma teiste jalgade otsa komistamata ja teiste varvaste otsas tallumata Asserini jõuda ning seejärel allkirja anda nii, et tagumikuga kaamerasse ei jääks. Nende varvaste osas ma ei kommenteeri, aga muidu läks vist korda.

Mõned roosamanna pildid ka:







3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

üüü kui kena :)

Kairi Look ütles ...

väga armas olid, igastahes, nigu printsess!

ja kurask, nyyd sa oled ju tark ka! ja et mu silmad ei näeks, kuidas dr parker ei taha mulle välja kirjutada ohtlikke , sest kellelt teiselt ma neid ikka julgeks kysida... ;)

(sest meie plaani ju mäletad, jaaah)

Anonüümne ütles ...

Jah, ilmselt nii see on