kolmapäev, 20. juuni 2007

Kuidas ma täna blond olin

Muidu oli täna täiesti tavaline päev. Naistel on ju täiesti loomupärane aeg-ajalt juuksuris käia. Minu tänane juuksuriskäik lõppes paraku sellega, et panin kihku-kähku päikseprillid ette, et keegi mind jumala eest ära ei tunneks - ja lippasin lähimasse poodi emergency-juuksevärvi järgi. Nimelt oli minu juuksuril kahtlane arusaamine heledamatest peenikestest üksikutest salkudest... sest minust sai ehtne nõiaella - see, kes 101 Dalmaatsiakoertes figureeris... pisut teise värvigammaga küll, aga nõiaella siiski. Ma poleks iial uskunud, et minu juuksed võivad nii blondid olla! Olin ülepeakaela punase-valgekirju nigu väike venelane :D
Aga tegelikult, mu oma metalne kartul oligi juba liialt võimust võtmas - saigi ennast jälle mahhagoniks, mõne leekpunase lisandiga ;) Ja sain kordki elus olla blond ja sinisilmne :D

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

brünetid ongi kenamad ;)