esmaspäev, 24. mai 2010

Punta Uvita

Laup"aeva hommikul istusin otsustavalt bussile, et soita Dominicali randa, kus on eestlaste poolt peetav hotell, et nad yle vaadata. Vahepeal olin raamatust lugenud, et tegelikult on seal l2heduses rahvuspark ja mulle tuli meelde kyll, et olen sealkandis k2ainud ja seal oli v2ga ilus, niiet ahvatlus sinnakanti minna oli suur. Ja nagu teada, parim viis ahvatlusega voidelda, on talle j2rgi anda. Nii ma siis ei l2inud bussist Dominicali juures maha, vaid soitsin Uvitale. Pealegi, pimedas poleks ma nagunii aru saanud, kus see Dominical on voi kust ma need eestlased leian (eestlased teatavasti ikkagi ju marksa vaiksemad inimesed kui costaricalased - h22le j2rgi neid ei leia...). Kindlam oli bussiga l6pp-peatusesse, Uvitasse soita. Tehtud, tehtud - ja maabusin Uvitas ning parast oma 6htusooki mangoga langesin kell 20:30 surnult magama ja argates avastasin, et peaks siiski omale putukat6rjevahendi hankima ja et 6ues kallab meeletult vihma. Nii palju siis rannast? Oh ei, varsti vihma lakkas ja sain ilusti randa minna, s.t. rahvusparki.

Rahvuspargi uksel teatas mulle metsavaht, et meri on oioi kui kuri, et tuleb ette vaadata. Surfima ei ole ma veel hakanud, oma rannalina unustasin ka hotelli, niiet kuri meri ei heiduta mind kuidagi. Minu ainsaks sobraks oli t2na kaasas fotokas. Ei ole seda veel rentslisse visanud ja laintest hoidsin teda ka eemale. Aga tuli ka valja, et ilusamatesse randadesse ei saa, kuna vesi ei lase j6est yle. Motlesin et vahet pole, teen aega sellel pisikesel rannaribal parajaks kuni saan edasi. Siis selgus aga, et see rannariba on toesti pisike - ja lopuks oli see inimestest pungil nagu costa rica baarid 6htuti. Ja siis saabus hetk, kus j6gi mind yle lasi! Ja oli jah ilus, muideks. Lai rannariba, peaagu mitte yldse inimesi ja palaaaaaav!!! Aga kuna ma ei tahtnud liiga valusaid esimesi triibulisi, eriti meenutades maakaarti Ahto laubal kui ta martsikuus mul kylas k2is... ei taha mina lillasid maakaarte, olgu nad v6i Costa Rica kujuga! Niisiis, m66dukus ennekoike... Ja nyyd ma isegi mitte ei 6heta!!!

Aga... kuna kell oli nii palju ja ma tahtsin ikkagi Manuel Antoniosse ka jouda, siis seekord j2id eestlased kahjuks vaatamata...

See-eest sain ma k2tte oma kauaigatsetud ceviche! Mmmmmm... Ja arbuusi-piima-j22 kokteili-smuuti ja elu on ikka t2iesti lill!

2 kommentaari:

lill ütles ...

kallis, fox news teatas, et Costa-Rica rannikul oli olnud maavärin eelmine nädal. oli siis või ei olnud? igatahes sind siis rannikul küll ei olnud ja see on hea. selline 6,2 palline päris korralik maavärin. kuid ilmselgelt midagi hullu ei juhtunud, sest sellest pole olnud praktiliselt juttu mitte kusagil.

Liisu ütles ...

6igust r22gid. Mina olin sel hetkel San Joses autos ja j2in j2lle k6igest ilma... autos ei tundnud midagi nimelt. Maav2rin oli 6,2 punkti Quepuse nimelise linna juures ja kestis ikka m6ne aja. Samas, k2isin hiljem sealkandis ja bussis yks noormees r22kis, et tema oli sel ajal Queposes t6l, aga ei tundnud midagi. Samas, San Joses oli loengute ajal yks tydruk hirmust v2risenud, sest maav2rin oli tugev...