kolmapäev, 3. jaanuar 2007

Uuel aastal uue hooga

.
See 2007 paistab tulevat üks hiiglamalt tore aasta. Iga päev juba tervelt 3 päeva järjest on olnud nii palju suurepäraseid juhtumisi...

Sellel kõikse esimesemal päeval kimasin TTÜ parklas siukseid ringe tehes, et valvur pidi oma pisikese taskulambiga vaatama tulema, et kesse seal niiviisi tiirutab ja kas tal pea rimgi ei hakka käima. Õnneks on mul ikkagi nii palju autosõidu annet, et talle päris otsa ei sõitnud.

Teine päev üllatas mind mu elu esimese salsa-tunniga. Kellegi varvastel ei tallunud, minu varbad jäid ka terveks. Võibolla saab enne Ladina-Ameerikasse minekut nende rahvustantsu isegi selgeks.

Aga kolmas päev on niisama äge - sai natuke nohusid parandatud ja muidu tarka nägu teha. Nii tore, kui selliseid toredaid juhendajaid ikka leidub :D

Kahjuks mahub nendesse päevadesse ka üks meeletult kurb sündmus (nimelt sain teada, et mu sõbranna vanaisa, kes mulle lapsepõlves ikka kommi ja ekstra küpsist andis ja oma heasüdamlikkusega kõiki lapsi võlus, naeratab meile sellest aastast pilve pealt...)
Puhka rahus!

Kommentaare ei ole: