neljapäev, 22. veebruar 2007

Espanol

.
Eilsest hakkasid mu hispaania keele tunnid. Ostsin omale hunniku tarku raamatuid, millest saavad mu unejuturaamatud. Sest asju tuleb ju ikka lugeda"vabal õhtupoolikul". Saan eratunde Lluis-i nimelise hispaanlase käest, kes on muidu täitsa tore - ainult vahel unustab ära, et ma hispaania keelt veel eriti ei jaga ja seletab midagi pikalt-pikalt oma emakeeles - kuigi oma imestuseks saan ma mõttele isegi pihta. Muidu oskan vabalt oma telefoninumbrit ja nime öelda... ja seda ka, et ma olen arstitudeng ;) Suurt rohkem polegi ju vaja? :P

3 kommentaari:

lill ütles ...

Liisu, ma ei m2leta kas ma ytlesin sulle, et v6id mu hispaania-eesti s6naraamatut kasutada, kui sul vaja on.

Liisu ütles ...

jaaa, ütlesid :D
Ma Kauri käest juba uurisin tegelt, et kas ta selle sõnaraamatu käekäigust midagi teab ;)

(ma muidu ostsin omale taskusõnaraamatu ja grammatikaraamatu ka - aga see grammatikaraamat on minu jaoks hetkel veidi hiinakeel)

Aitäh sulle!

lill ütles ...

hmmm, yritasin Dario 6de lohutada, et kui ta suvel eestisse tuleb, siis sellest pole midagi, et ta eriti inglise keelt ei oska, kuna sina lobised temaga vabalt hispaania keeles :P..ning saad otseloomulikult ka itaalia keelest aru ;). musi!!!!!