esmaspäev, 12. märts 2007

Topelttosin

.
Nii, et ma siis olen täna teist päeva topelttosina vanune. Annab tunda küll, kusjuures - sest juba teist päeva olen nii väsind, et anna otsad! Pipilota väike väänik võiks nüüd juba asu anda ;)

Õnnesoove on juba laupäevast saati uksest-aknast sisse sadanud ja minu naiivsest lootusest, et sel aastal piirdume vaid sünnipäeva-smside vastuvõtmisega, ei tulnud midagi välja. Pandi kohe pidu ka pidama laupäeval.
Kõik sai alguse Agnese sünnipäevast, kui Aale mul kratist kinni võttis ja kutsus meid oma häärberisse sünnipäevatama. Lõpuks oli igast rahvast koos ja chillgrill booli ja snäksi saatel ruulis täiega! Mu kullakallis Kaur tegi mulle kohe kaks parimat kingitust korraga - ta nimelt tõi mulle Margiti, Karla ja Emma ning küpsetas päris oma väikeste käekestega mustsõstramoosikoogi, mis oli veel täitsa soe (ja see oli nii hea, et minu töö ja vaev valge shokolaaditordi näol jäi asjatuks - 3 tükki seisab siiamaani mu külmkapis).
Ja juba pärast keskööd, kui laupäevast oli saanud pühapäev, tundsin, et vanadus hiilib ligi (mis sest, et ma ju tegelikult sündisin alles pühapäeval kell 14.15)... nimelt, kui oli minek Privesse Creamile ja me Ahtoga Efka ja Paula koju viisime, tundsin et tee või tina, aga mina sinna Privesse minna ei jaksa (pealegi, Creami-sorti muusika pole kunagi mu lemmik olnud). Süümepiinades oma luuserluse tõttu läksin koju magama ja ootama, et mind tordi ja lilledega äratama tuldaks. Muidu olekski nii läinud, kui mul juba kella üheksast poleks uni nii ära läinud, et ma kauem voodis lebada ei mallanud. A noh, kella kümnest tulid tort ja lilled ka poest tagasi :D
Päeval tegin pätti ja jätsin oma vaese armsa emakese kartulisalatit hakkima ja läksin Kadriga kokku saama, kuna seda ilmutust näeb ju niivõrd harva. Nii möödaminnes ostsin oma sünnipäevakingiks roosa kevadmantli ja koju jõudes oligi salat juba peaaegu valmis ning veinimaraton võis alata! Õhtuks olime kõik läbi kui läti rahad, aga irmus tore oli!

Ja miskipärast pole inimesed ära õppind, et 11. märtsil ei ole jõulud - niiet nüüd olen ma kellaoskaja, kes võib ohutult rulluiskudega sõita ja vabal ajal metsikult toite maitsestada :D

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

haa, ma teadsin et millestki jäin ma ilma! kookidest nimelt :P mõlemat tahtsin nii väga maitsta, see valge kook seal kapis oli niiii maitsva välimusega, ja noh, KAURI tehtud kook, need I say more ;)

mrgt

lill ütles ...

muidex, kell on vinge ;). ja ma tahan kaaaaa kooke saada, niipea kui koju j6uan, peate mul kook k2es vastas olema :P

cavour ütles ...

Lilleke ma juba ütlesin sulle midagi! :D