esmaspäev, 14. mai 2007

Tõstsin korra pea raamatust

Oioioi, kuidas tahaks juba suve ja et eksam läbi ja saaks vabadust nautida.
Saatuse tahtel olen terve suve kohe täitsa vaba - suhteliselt esimene suvi pärast keskkooli lõppu, kus ma töö ei ole... Niiet siis tuleb Eestilt võtta kõik, mis võtta annab...

Mu sõbrakesed, võite nüüd ilusti kalendermärkmiku kätte võtta ja sinna mõned kuupäevad üles märkida. Nimelt, 7. juunil on minul kõikkkkkk! Siis tuleb teil minuga kohe kindlasti üks suur pralle maha pidada. No ja kuna 8. juuni on reede, siis tuleb ju reede puhul ka välja minna. On ju mul õigus?
Siis tuleb vahepeal irmsal kombel rannas käia ja enne lõpuaktust pruunikas-punaseks küpsetada ennast, et mu heleroosa kleit ikka minust heledam oleks. Ja no siis mingi päev tuleb teil a) minu rõõmukilkeid välja kannatada ja minuga koos rõõmustada, et taas kord on ilmas üks tubli arst juures, või b) välja kannatada minu ohjeldamatu pisaratevoog ning aeg-ajalt oma pluusi varrukat kuivaks väänata... sest taas kord on ilmas üks loll arst juures, kes haigustest mitte halligi ei jaga.
No kui see etapp on üle elatud, siis tuleb 22.juunil kella 12-paiku kuulata-vaadata, kuidas väiksest Liisust sirgub doktor Parker, vandudes truudust oma tsumftile ja anda kogu oma maine vara oma õpetajale ja kaitsta oma õpetaja lapsi kogu maise kurja eest.
Jaanipäeval aga, ootate kõik ilusti-kenasti peavalus Liisut Vilusis...
Suvel tuleb aga matkata jalgsi, ratta ja paadiga iga jumala nädalavahetus ja vahel teha nägu, nagu sa oleksid fotograaf oma Olympuse seebikaga või kunstnik, ostes Tiimarist mõne papka, et seda siis õlivärvidega ära määrida. Ja siis mingil ilusal augustikuu päeval tahaks kokku koguda kõik oma maised tuttavad, et siis nendega mõne mätta peal kooki süüa ja Vana Tallinan jäätsit Vana Tallinnaga kõrvale mekutada. Ja osavõtt on jumalast kohustuslik!
22. august kell 18:40 saab aga kogu see trill ja trall otsa. Sest siis algab uus trill ja trall...

Kommentaare ei ole: