reede, 11. mai 2007

Tõusev täht Eesti meditsiinis

Täna oli mul au esineda täitsa päris arstina. Ja isegi üks patsient, kes alguses minuga rääkides koguaeg arsti nõudis ja palus mul patja kohendada või endale juua anda, ütles: "doktor, võ k menja pridjotje?"
aga muidu oli täna järjekordselt päev, kus mu juhendajat ei olnud... ja mis sest, et neljapäev on suurvisiidi päev, pole seda ju 3 nädalat juba olnud... ja eks Murphy olnud üks tark mees - sest täpselt siis, kui seda vaja ei ole, tehakse suurvisiit. Ja minul oli väikse vaese tudengi roll, kes tundmatus kohas vette lükatakse. Aga kui ikka kõvasti siblida, püsib kuidagi veepinnal ka...

A muidu on tänase päeva avastus see, et parim välikohvik on see, mille sa endale ise lood. Nii me siis istusime Kauriga ja mekutasime DoubleCafe lattet Harjmäe nukas - päike silma sillerdamas ja vahtrad peakohal õitsemas, vaade Tõnismäe lilleaasale... mis võiks olla parem!

Muideks, siukse eluka ma endaga Ameerikamaalt kaasa toon!!!

... või saab temast lihtsalt minu imaginaar-lumeinimene, kes põõsas sahistab :D

Kommentaare ei ole: