kolmapäev, 20. september 2006

Kokakunst

Aga täna oli esimene hommik, kus ma kohe päriselt olin kella 10ni voodis!!! Okei, selleni ma veel ei jõudnud, et ma varem mitu korda üles oleks ärganud, aga asi seegi ju! ;)
Eile külastasime jälle HIV poitiivsete gruppi ja üht testimise kliinikut. Niiet asjad hakkavad vaikselt korduma - aga samas on ikkagi põnev! Ja siin viroloogias räägiti vähemalt uusi asju :D (ja mul on selline karvane tunne, et Rootsis kõik professorid ongi lahedad, mitte nagu Eestimaa-kuivikud)



Õhtul oli meie internatsionaale-õhtusook. Enne seda saime meeletult märjaks, sest meie päikespaiste õnn on vaikselt poorduma hakanud ja saime nati vihma. Aga mu purukook meeldis kõigile nagu alati ;) Ja muidu saime kõhud meeletult igast head-paremat täis...







Ja muide, sain täna vastuse ühelt Malmö arstilt - et kui tahan, saan osa oma praktikat tema juures teha :D iseasi kas ma elamiskoha leian :P

Kommentaare ei ole: