reede, 22. september 2006

Umeå

Nüüdseks olen jõudnud Umeåsse... suhteliselt põhja siis...
Hakkasime eile kella 5st Göteborgist tulema ja hommikul kell 8.23 olime kohal. Tervelt 15 tundi olime 6kesi kupees, mis tähendab null õhku ja ceilsiuseid rohkem kui vaja!
Siin ööbime hotellis :D mul kui ainsal tüdrukul on see au omada täitsa oma tuba! Kahjuks ei saanud me aga oma tubasid kohe hommikul kätte -niiet terve päeva tervisekeskuses ja infektsioonkliinikus panin ringi oma roosas snoopy pidzaamatopis. Mitte et ta armas poleks, aga päeva lõpus olin ülimalt õnnelik dushi üle, mida ma kellagagi jagama ei pea! ja puhaste riiete üle :)



Praegu olen ühikas ühe tüdruku toas, meil siin veini ja jäätisega ja paljude rootslastega! Wohoo :)
Homme lähme põdrakasvandusse ja ulpiva saunaga sõitma :) :) :)

Kommentaare ei ole: