pühapäev, 17. september 2006

Archipelago





Uiiii, mulle need kivised saarekesed ikka meeldivad! Äkki peaks omale ka mõne ostma - kui ma rikas ja kuulus arst olen :P
Käisime laevaga ühel Göteborgi saarel piknikul. Ja muide, 17. september ja vesi on soojem kui augustis Eestis oli! S.t. mängisin lõunamaameestele pingviini ;) Käisime ühe rootsi tüdrukuga ujumas :D nii mõnus oli - aga äärepealt oleks ühele hästi suurele millimallikale otsa ujunud. Siin nad vist ei ole nii sõbralikud kui Eesti omad? Ei olnud vähemalt siukse näoga. Isegi mitte roosad ei olnud!

Eile käisime muidu Göteborgi ööeluga tutvumas - ja nagu alati oli mul kell 7 uni läinud! Mu bioloogiline kell on selles suhtes ikka arenenud - kui peaks koolis käima, siis ajab ta sind iseenesest kell 7 üles, mis sest et ma ju ei käi koolis praegu!!!

Ja kuigi üks malmölane arvas, et AT-arstid (ehk siis internid, praktikandid) siin raha ei saa... siis ilmselt 22-29 tuhat SEKi ei olnud tema jaoks mingi raha... hmmmm... et millal ma siis Rootsi kolin?

Kommentaare ei ole: