reede, 8. september 2006

Pajatusi Rootsimailt

Nonii.. nüüd siis olengi Rootsis...
Eile algas mu üllatusterohke reis sellega, et istusin lennukis kôrvuti oma Samresi bossiga - saigi rootsi keele soojendust teha :)
Sôitsin Kopenhaagenist rongiga Malmösse, kus Jakob pidi mulle vastu tulema. Kuna ma tegelikult jôudsin 20min varem kui kokkulepitud, siis ootasin ja vaatasin rongijaamas inimesi. Päris huvitav - habetunud vana mees oma vöileiba nosimas, pintsaklipslane -mapp kaenlas - mööda rongijaama tuhisemas jne..
Jakob korjas mu sealt varsti bussi peale ja viis mu koju. Aga kodu on see sôna otseses môttes, sest mul on lausa päris oma korter. Selleks nädalaks koosneb mu kodu narivoodist ja veel yhest voodist, nende kahe vahele mahub veel väike öökapp; WC-st; riidenagist - aga kui WC ust lahti teha, siis mu riidepul rippuv valge jakk on suures mahaplärtsatamise ohus (fakt, mis jällegi viitab mu koiku "suurusele") ja siis veel loomulikult 2 voodilampi ja 2 bonsai puud, mis on kôige tähtsam kodu osa :)
Nii ma siis siin nüüd olen... täna lähen kolan linnas ja ôhtul näen teised ka ära
Ahjaa, eile sain teada et projektile kandideeris 30 inimest - 5 kohale :) Aga nendest 5st üks ei tule - Nigeeria tüdruk nimelt... mis tähendab et ma olen üksi kôigi nende Mohhamad Alidega...

P.S. Pildid jôuavad ka kunagi siia... aga vôibolla alles peale koju jôudmist...

Kommentaare ei ole: