neljapäev, 28. september 2006

Ikkagi... kuhu sel ajal kiiret on?

Uppsala on ka siuke linn, kus võiks kohe täitsa elada tegelikult. Siuke armas ja paljutudengiline :P
Programm on meil päris tihe - koguaeg uued loengud, arutelud jne. Siin keskendume feminismile :P Aga seda võin ma kindlalt väita, et päris nais-õiguslast minust ikka ei saa... Mõnda asja, mis ma arvan, ei julge kõva häälega väljagi öelda - teised naised tulevad kallale muidu :P Ju siis Eesti kultuur on paljuski Rootsi omast maha jäänud - aga võibolla ei olegi see nii halb, tegelikult. Aafrika naiste eest võitlusse läheks aga iga kell!
Eile pidime minema rootslastega koos tundi. Minu nägemus tundi minekust on senini olnud see, et ma lähen tundi, istun koos teistega maha ja kuulan, mis õppejõul tarka õelda on. Selle asemel pandi meid neljakesi klassi ette ritta, nagu hukkamõistetuid, ja hakati pommima küsimustega ja mul on kahtlane tunne, et ega see õppejõud ise ka ei teadnud, mis funktsioon meil peaks olema. Aine nimi ju oli ikkagi "sooline võrdsus"...
homme juba Stockholmi. Seda linna ma vähemalt veidi tean (vähemalt tänavanimesid ja suuremaid kaubamaju... ehk tunnen mõne rulaatoriga tädi ka hääle järgi ära). Eile õhtul Uppsalas nimelt kõndisin koju - loomulikult otse ristivastupidises suunas (ja ise arvasin et olen hea orienteerumisvõimega!)

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kust on sul pärit see arvamus, et sa oled hea orienteerumisvõimega??? mh-ah?

Anonüümne ütles ...

paluks näiteid!!!!

Liisu ütles ...

irww :P siiani olen poisid õigesse kohta viinud. Ma ju nende moraalne ema ja parim giid.
On sul vastuväiteid mu orienteerumise kohta? ;) ootan näiteid :P

Liisu ütles ...

a ma pole veel valepidise kaardiga linnas ringi jalutand :P

Anonüümne ütles ...

norra mägedes ja metsad me ära ei eksinud :)

Anonüümne ütles ...

ok, annan alla ;)