reede, 29. september 2006

Väike Eesti, väike maailm

Ekspluateerin varahommikul Hanna arvutit... tegelikult peaks asju pakkima, pakikoormaga rongijaama tõttama - ja muide, ma olen neist kõigist targem nagu nad koguaeg kurdavad - nimelt mina kui ainus tüdruk olen 1 kohvri ja 1 seljakotiga... samas kui poiste kohvrid on topelt, kui mitte tripelt minu pakikoorma mahust :P

Ja muide, maailm ON väike!!! Eile olid meil ettekanded. Kuulutused olid mööda maja laiali ja kartsin hullu rahvamassi (kuigi tegelt olen oma rambipalavikust päris üle saand juba). Kell viis pidi hakkama, 16.58 - kaks inimest peale prep-teami. OK.
17.02 - oi, veel mingi seltskond... OI! Minu klassiõde Leena, keda ma pole vist 5 aastat juba näinud! Ta nimelt õpib Uppsalas ja ta kursakaaslased olid talle öelnud, et Eestist keegi tuleb loengut pidama. Leena luges oma manitsussõnad veel peale, et ta parem olgu eestlane! ...et siis nii palju minu väikesest maailmast siin :)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

poistel ongi alati palju asju kaasas. meil oli ükskord lõuna-eestis lausa mitu paari jalatseid rohkem kui naesterahvastel.
aga see on sellepärast ädaste vajalik, et olla kõigeks valmis!