pühapäev, 24. september 2006

"Palju õnne Eesti uue presidendi puhul!"

...olid esimesed sõnad, mis Bodil mulle hommikul ütles. Paistab, et kogu Euroopa on õnnelik Eesti uue presidendi üle... Nägin isegi natuke kodumaad telekast ;)
Eile oli mul ka niöelda tähistamisõhtu siis :P Käisime põdrafarmis - nagu ma, eestlane, varem põtru poleks näinud... aga see selleks. õhtul viidi meid keset järve ulpivasse sauna (soomekeskne päev, hehhee). Maismaapoisid said elus esimest korda aerupaati juhtida... no ütleme et kolmekordse tee pikkusega saime kohale ka ;) Saun oli megahea!!! Käisin 3 korda ujumas ja loomulikult peeti mind jälle hulluks eestlaseks, aga eks nad hakka vaikselt juba ära harjuma.
Täna saime igasuguseid project-management harjutusi ja "armastuse esmaabi" tunni, hk siis kuidas neil siin see koolides loengute pidamine toimib. Mul on jälle sadatuhat ideed, mida tahaks rakendada - miks ma küll juba viimasel kursusel olen ja pool tudengipõlve nii passiivne olnud?! Aga mõtlesin et tuleks nende koosolekule Lundis ja jagaks nende kogemusi eestlastega... kuigi mul vist eriti aega ei ole ise loenguid pidada enam... ainult 2,5 kuud ju!!!! apppiiiiiii
Aga muidu tahan noortevahetust teha ja omale mingit uut rakendust leida. Jube põnev on! Aga samas ma tean ennast ja oma plaane... kahjuks. Ahvivaimustus jääb sageli ahvivaimustuseks...

Kommentaare ei ole: