reede, 27. aprill 2007

Mis nad siis tulevad meie hoovi peale kaklema...

Miski on mäda siin Eesti riigis. Eile käisin mina omale lõpukleiti ostmas ja vanaemale süüa viimas. Istusime ja jõime siis Kentmanni tänava 7ndal korrusel teed, kui parasjagu mingi helikopter akna tagant mööda vuras. Nujah. Ikka juhtub ju. Iga päev sõidavad kopterid akna tagant mööda.
See selleks. Kõht täis, kleit ette näidatud - aeg koju minna. Ei lasta. Trollid ei vii. Ema mul lausa sõjakoldes Luise tänaval. Tema ka koju ei saa. Olekski sõjavangi jäänud, kui Dan hea inimene poleks mu ema koju viind ja ma oma kallist vennaraasu appi poleks palunud. Nii me siis saime ilusti-kenasti siiski koju.
A muideks, politseisid siiski jagus mujale ka kui Tõnismäele - üks koperdas lausa mu venna auto ette kui ta mulle parasjagu helistas. Aga siukeseks pisikeseks asjaks, nagu liikluse reguleerimine ja noomituste tegemine, ei olnud küll kellelgi aega. Piibutas korra sõbralikult ja oligi kõik.
No oli neil siis vaja seda Vasjat-Aljoshat puutuma hakata? Ja on siis neil pisikestel nagadel vaja selle ümber kembelda ja üksteist surnuks pussitada? Nujah, arstidel polegi muidu tööd, eksole... Aga vähemalt on põhjus, miks mitte täna kuhugi välja minna ja kodus vaikselt teki alt telekat vaadata :D

P.S. ja muide, 24h ülevalolemist on organismile sama, mis 1 promilline joove... ja pärast ülevalolemist mõjub alkohol 6-kordselt...

1 kommentaar:

cavour ütles ...

P.S. töötab

aga pronkspoisi kohta ütleks pigem et halb on organismist eemaldatud ja edaspidi saab vaid tervenemine tulla