teisipäev, 24. aprill 2007

nämm... rabarberikook

Aga mina avastasin, et ma polegi täitsa vanaks jäänd veel :D Ikka suudan pärast pidu esimese trolliga koju sõita. mõelde, kellele seda und ikka nii väga vaja on?! Muidugi, nojah, trollis oleks küll äärepealt magama jäänd ja kuna nii varahommikul polnud miskit lahedat teha ka, siis tuli ikkagi korraks pikali ka visata. Aga ausõna, ma oleks jaksand küll kohe selle rabarberikoogi küpsetamise kallale asuda!

Nimelt oli meil reedel n-ö klassikokkutulek, mille peasüüdlaseks ma tegelikult ise olin. Ja kuna ma juba korra olin Jarmot Prive osas alt vedand, siis pidin ju heaks tegema! Nii me siis lõpetasimegi Prives otsapidi. Päris imelik briti poissmeesterohke pidu oli, kus nii muuseas esines Tartu-Marko ja veel mingid kahtlased tüübid/neiud. Muusika oli noooo... no võib ka parem olla. No ja siis me suundusimegi edasi kohvile ja veele, ning läbi saju ja lume istusin kell 6:18 trolli peale ja vurasin koju...

Kuna vähemagand pea pole just parim vahend õppimiseks, tuli ju otseloomulikult puhata ja mängida. A selleks aitab kõikse paremini rabarberikook, mis tuletab ammuseid kevadisi aegu meelde, kus rohi oli roheline ja päike sillerdas taevas. Aeg-ajalt sai Tartu kevadpäikse all rabarberhotlainist parimaid rabarberisaagikohti nõutud ja miskipärast soovitus neid peenralt otsida, ei osutunud kunagi rahuldavaks variandiks - kesse siis peenralt rabarbereid kougib? Tegelikult keemia eksamid õnnestuvad ka rabarberikoogi laksu all päris heasti!

Kommentaare ei ole: