teisipäev, 3. aprill 2007

Märtsijänku trikid

Oi, te ei kujuta ette kui raske täna hommikul üles tõusta oli!!! Viskasin und silmast pühkides oma stetoskoobi ja praktikapäeviku kotti ja jooksin trolli peale. Silmi oli irmus raske lahti hoida, kuid vahepeal vilksas trollist mööda üks oranži-valge triibuline buss, mis kandis ühisteenuste silti (vms). Mina siis mõnuga mõtlen, et näed, polegi saanud kordagi oma ID-kaardiga vehkida selle kolme kuu jooksul, mil ma korralik ühistranspordi kuukaardiga kodanik olen olnud. Lootuses oma ID-kaardist kasu saada, tuli mul meelde, et eile käisin ju trennis. A trenni asjad teadagi käekotti ära ei mahu... ja loomulikult oli hommikune uni liiga suur, et rahakotti meeles pidada... Minu õnneks see bussike ainult vihises mööda ja oioi kui ärkvel ma ülejäänud trollisõidu aja olin! Haiglast linnapoole minnes tahtsin siis 2 bussipiletit osta - et linna minekuks ja koju tulekuks. A siis tuli mulle meelde tõsiasi, et ilma oma ISIC kaardita saan ka 5-kroonise piletiga sõites trahvi. Niisiis ostsingi igaks juhuks ühe kümnekroonise pileti - kuna linna on ju ikkagi nii vähe maad (a kahjuks oma psühhiaatria ja neuroloogia materjalide nimel pidin kiirustama ega saand ka jalgsi minna). Õnneks olin ma nimelt eile käinud poes ega viitsind rahakotti kaasa võtta - niisiis vedeles mu jope taskus päris mitu krooni, et võisin seda lõbusõitu endale lubada.
A enne päriselt koju tulemist sai veel Palassis Kauriga kohvi ja jäätist mekutada ja igast tähtsaid jutte rääkida ja nii mõnus oli jällegist. Jäätis oli muideks filo-taignast korvi sees ja 2 maasikatükki oli kah peal ja oli üleüldse selline eriti peen ja kaunistet. Tegelikult oleks meil sama mõnus olnud ka ilma jäätise ja kohvita (kuigi, tuleb tunnistada, et hommikune uni oli küllaltki suurel määral mu juurde tagasi hiilinud, niiet see kohv oli suisa et elupäästva rolliga), sest meil on ju alati hästi tore. No me ju ise olemegi toredad ;)

1 kommentaar:

cavour ütles ...

Vabanda mu tagasihoidlikkust, kuid tundub et me oleme pigem isegi lihtsalt suurepärased! IRW