laupäev, 10. september 2011

Göteborg



Otsustasime Rootsi avastamist alustada nüüd ja kohe. Niisiis, pakkisime end eile autosse ja sõitsime Göteborgi, et mu sõbranna Majaga kohvi juua. Maja on minu Costa Rica seikluskaaslane, keda ma pole 3 aastat näinud. Ja nüüd on mul võimalik teda kasvõi iga kuu näha, sest autoga sõidab Göteborgi 3 tundi. Selle teekonna hüveks on mõnus ameerika mägede tüüpi tee - üles-alla-üles-alla. Päris mitu kohta tee jooksul pidime möönma et just siin me elaks - järve ääres väikses hütis, mille ees seisab pisike jaht.
Ka seekord ei vedanud Tomtom meid alt ja juhatas ilusti teed. Ütlesin Majale, et ära muretse, võime ükskõik kuhu tulla, sest tomtom teab teed. Kui mitte-autoinimene oli ta rõõmsalt üllatunud, et mu noormees Tomtom tunneb Göteborgi. Imelik nimi küll, aga mine neid eesti nimesid tea...
Saabusime ilusti Göteborgi. Lõpuks ometi suurlinn! Mäletan, et kunagi meeldis mulle Göteborg Rootsi suurematest linnadest kõige rohkem. Nüüd ringi jalutades oli ta ka täitsa tore. Neil on näiteks keeltekohvik, kus ettekandjad räägivad erinevaid keeli ja siis saad oma keeleoskust toidutellimisel rakendada. Eesti keelt neil veel ei olnud, vist (väike vihje sulle, kes sa tööd otsid :P).
Neid kõige ilusamaid kohti me ei leidnud üles. Osaliselt ka sellepärast, et Maja kolis alles 2 nädalat tagasi siia ja on mõneti ka nagu turist. Kui meie sõber on tomtom, siis tema sõber on linnakaart. Ilma selleta ta välja ei lähe.
Vaatasime linna ja Maja üle, väike imehea pitsa ja tagasiteele. Suts ja valmis, käidud oligi. Kui nii võtta, siis Karlstad on mõnus väike kohake kõige keskel - tahad, lähed Stockholmi, Oslosse või Göteborgi. Eks siis paista, kuhu järgmine laupäev viib.

2 kommentaari:

Kairi Look ütles ...

tomtom on muide hollandi firma. sellised nimed saavadki tulla ainult eluaegse juustus88mise peale.

goteborgis oli mu m2letamist m22da kyll tore. erilise mulje j2tsid kaneelbullarid, aga neid saab vist karlstadis ka. peaks tulema ja jarele uurima!

Liisu ütles ...

Kanelbullareid on jah igal pool. See-eest jättis meile erilise mulje ühe tsuktsi tehtud mozarella pitsa, mida müüdi otse Maja maja nurga taga. ehk siis, mul on kindel plaan sinna tagasi minna ja girls night out teha... salsatama, muidugist! :P

Ja sina, Kairi, marss jalad alla ja siia! :D Kas uurin aastavahetuse maju ka, muideks?